Visita el web Consciència i Psicologia Integral

Visita el web Consciència i Psicologia Integral
Aquest bloc ja no s'actualitza des de finals de 2015. Per a més informació clica sobre la imatge.

Què ofereixo?

Acompanyo persones en el seu procés de creixement personal i espiritual,
ajudant-les a actualitzar els seus recursos i potencials. Per a això utilitzo principalment
la Kinesiologia Holística i Emocional, la Psicoteràpia Integradora Humanista i la Teràpia de Sanació Prànica.

A través de la Kinesiologia, la Psicoteràpia Humanista
i la Sanació Prànica es poden tractar:

· Problemes físics: mals d’esquena, dolors de causa desconeguda, còlon irritable,
dolors menstruals, fatiga crònica, etc.
· Problemes psicològics: estrès, ansietat, depressió, insomni, etc.
· Desequilibris energètics

Des del meu punt de vista, la salut i la felicitat tenen molt a veure amb el procés constant de desprendre’s
d’allò que a un ja no li serveix (i li provoca patiment) i actualitzar-ho per altres formes de fer més adaptades a les noves situacions i recursos que té.
Així doncs, el meu paper com a terapeuta és facilitar aquests canvis i acompanyar les persones
en alguns dels passos del seu camí de creixement.

Si vols millorar la teva salut global i augmentar el teu benestar i felicitat, posa't en contacte amb mi.

On em trobareu?

Al Centre de Salut Tertúlia de Sant Cugat, c/Girona, 13.

Contacte

Roser Tordera i Fondevila

Tel. 690 66 39 57

roser.tordera(at)gmail.com

dissabte, 22 de desembre del 2012

SOLSTICI D’HIVERN



Fa un temps que estic fent canvis profunds, un procés que va des del nucli cap enfora. Aquestes transformacions internes s’estan traduint inevitablement en externes. Al setembre vaig començar en un nou espai, al Centre de Salut Latay de Sant Cugat, i ara materialitzo simbòlicament aquest procés de transformació a través del canvi d’imatge del meu perfil professional. Estic fent targetes noves, ara el bloc té un disseny diferent, he canviat la meva foto... fins i tot la forma d’explicar el que faig ha canviat.
M’agrada aprofitar el dia d’avui per donar a conèixer aquestes novetats. Perquè ja és hivern, perquè aquesta nit ha sigut la més llarga de l’any i és des del lloc més fosc i profund que sorgeix l’inici de la vida, cada cop amb més i més llum.
Us desitjo molt bones festes!
Que les benediccions d’amor, alegria, prosperitat, bona salut i felicitat us arribin amb força!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada